Dag 1 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van DroomreisdeCompostella - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van DroomreisdeCompostella - WaarBenJij.nu

Dag 1

17 Mei 2015 | Nederland, Haarlem

Hallo allemaal,
Eindelijk hebben we de mogelijkheid om wat te schrijven. iedere dag was het of veel te laat, of geen wifi.
de start was super ! we werden eerst ontvangen door een vrijwilliger bij het jacobushuis in Haarlem. gezellig nog even een rondleiding en koffie met alle uitzwaaiers. Mike , Daphne, Jose, Rutger, Marion (waren zelfs zelf op de fiets), Monique, Priscilla, Christien, Corina en natuurlijk Joreen en Bart. Natuurlijk ook de thuiszwaaiers niet vergeten ! Dolores en Hetty,
Judith en Ben en Marijke, Carla en Anita.
Iedereen bedankt voor de leuke attenties/kaartjes/ en de opdrachten voor onderweg.
Helaas kon Paul niet vanuit Haarlem starten, hij sluit savonds aan in Dordrecht. (heeft als het goed is een GPS)
We hebben mooi weer, 20 graden. Mooi fietsen langs de leidsche vaart en haarlemmer trekvaart helaas de hele weg zonder GPS. heeft wel wat extra km's opgeleverd. Op naar Dordrecht.
Helaas geen camping langs de route dus weer extra km's en een camping in de Hollandse Biesbosch uiteindelijk...
totaal 135 km gefietst vandaag.

• 18 Mei 2015 - 18:10

Monique Van Rixel:

Met veel plezier gaan we jullie volgen! Leuk om te lezen allemaal.
    Rik heb je al een zere bips van al dat fietsen ;-)
    Gr de van Rixeltjes en een dikke knuffel van Jennifer

• 20 Mei 2015 - 15:50

Anita:

Ik ga jullie volgen en aanmoedigen vanuit hier... Joehoeeeee you go!!!

Dikke kussen van Anita