Dag 5 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van DroomreisdeCompostella - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van DroomreisdeCompostella - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: wij

17 Mei 2015 | Nederland, Haarlem

Vandaag van Wavrechain naar Seraucourt zo'n 75 km.
Veel klimmen en dalen door een mooi heuvellandschap.
Gestempeld in Cambrai, de mis verstoord door net voordat hij begon om stempels te vragen. erg vriendelijk dat de koster ons toch nog wou helpen, we kregen zelfs nog een ansichtkaart van de kerk mee en een uitnodiging om naar een of andere processie te komen. (jammer nou dat we door moesten......)
Vandaag erg mooi weer, hier en daar een beetje verbrand. vergeten te smeren. Vandaag mooi op tijd aangekomen op de camping langs de route, we konden nog in het zonnetje zitten.
mooie camping, lekkere douches, Rene en Renie hadden weer heerlijk gekookt. Die hadden vandaag ook voor het eerst een relaxte dag op de camping en zijn al lekker bijgekleurd.

• 17 Mei 2015 - 21:33

Jullie Nummer 1 Fan!:

Mooi om te lezen dat alles zo goed gaat! Ik ben echt onwijs trots op jullie. Als jullie zo hard door blijven fietsen als jullie tot nu toe hebben gedaan, dan zijn jullie veels te vroeg in santiago!

Heel veel succes nog verder met de reis & pas goed op mekaar!
    Dikke kus & knuffels,
    Joreen

• 17 Mei 2015 - 21:51

Christien:

Fijn dat het goed gaat maar wat gaan jullie hard. Zeker een doos met Snelle Jelle mee op de fiets?
    Ook wij zijn erg trots op jullie wat een opgave, geniet van al het moois wat je tegen komt onderweg.
    Veel succes verder en pas goed op elkaar.

Ook zijn we trots op Rene en Reni omdat ze zo goed voor jullie zorgen tijden de reis.

knuffel van uit Zaandam chris

• 17 Mei 2015 - 22:10

Corina:

Hoi lieve luitjes,
    Het klinkt allemaal goed en nu al in Frankrijk... maar ja, Frankrijk is groot!
    Heel veel plezier samen en goed blijven smeren!
    Toernooidagen waren top maar we hebben het daar geregeld over jullie gehad,
    hopend dat het goed met jullie gaat.
    Zet 'm op!!
    Gr. Corina

• 18 Mei 2015 - 11:13

Stephanie:

Hoi hoi!

Gaaf om jullie verhalen te lezen! Vooral de Belgische fietspaden lijken me legendarisch :) Ik kijk trouwens ook erg uit naar foto's :) Komen jullie mooie uitzichten tegen?
    Heel veel plezier en hou vol!!!!

Groetjes Stephanie

• 18 Mei 2015 - 14:13

Ina De Wit:

Wat fijn om te lezen dat t zo goed gaat,super hoor.En niet tevergeten de cateraars,onmisbaar.Lekker dat zonnetje,stuur ff wat terug,want hier blijft het koud en nu ook regen.Rikkie en Helma en Paul succes maar weer,groetjes ook voor Rene en Renie.

• 19 Mei 2015 - 18:32

Arjen:

leuk om te lezen hoor en erg goed bezig, hou vol want de route is nog lang !

• 19 Mei 2015 - 22:17

Marijke:

Wat gaat het goed met jullie. Top hoor!
    Fijn dat de catering lekker klaar staat. Houd vol!

• 20 Mei 2015 - 13:50

Larissa:

Wat ben ik nu al ontzettend trots op jullie!
    Wat heerlijk om de verslagen te lezen!
    Fijn dat het zo goed gaat en geen centje pijn neem ik aan?

Heel veel succes en ik zie de andere blogs met plezier tegemoet!

Liefs

• 20 Mei 2015 - 20:12

Ina:

Fijn om iets te lezen! Valt wel beetje tegen hoor dat jullie die processie niet gaan bijwonen ;) dikke knufff

• 21 Mei 2015 - 20:51

Carla:

Hallo luitjes,
    na veel zoeken heb ik toch eindelijk jullie reisverslag gevonden. Erg leuk om te lezen. en ook leuk om te lezen dat alles goed gaat. Heerlijk dat als je moe van het fietsen bent de catering al weer klaar staat.
    Jullie alle vijf heel veel plezier en succes. gr. bernard en carla