Dag 7, 19/5/15 - Reisverslag uit Goussonville, Frankrijk van DroomreisdeCompostella - WaarBenJij.nu Dag 7, 19/5/15 - Reisverslag uit Goussonville, Frankrijk van DroomreisdeCompostella - WaarBenJij.nu

Dag 7, 19/5/15

Door: Wij

25 Mei 2015 | Frankrijk, Goussonville

Van Liancourt naar Goussonville. 88 km.
Een bewolkte dag, dat beloofde weinig goeds voor vandaag. Veel tegenwind, windstoten, regen, hagel, kortom een barre tocht (bijna die van '63.....) Veel klimmen en dalen door open velden en kleine dorpjes,
langs Hennonville, Marines, Mezieres, onderweg veel koolzaadvelden.
we zitten nu zo'n 50 km van Parijs, gek idee hoor, dat we al zoveel gefietst hebben.onderweg weer een nieuw stel Nederlanders tegen gekomen, deze met volle bepakking, echt helemaal bepakt. (wat hebben wij het dan luxe dachten wij nog) we hadden een beetje medelijden met ze.... maar tijdens een flinke klim, even later, sjeesden ze ons zo voorbij, weg medelijden....)
Rene en Renie waren vandaag al vroeg op de nieuwe camping aangekomen, maar hadden de pech dat ze pas om half 4 pas de camping op konden (franse siësta) ze hebben hun tijd maar gedood in de dichtbij gelegen Carrefour.
morgen nemen we onze eerste rustdag, even bijkomen / wassen etc.