dag 17, 29/5/2015 - Reisverslag uit Lesperon, Frankrijk van DroomreisdeCompostella - WaarBenJij.nu dag 17, 29/5/2015 - Reisverslag uit Lesperon, Frankrijk van DroomreisdeCompostella - WaarBenJij.nu

dag 17, 29/5/2015

Door: wij

29 Mei 2015 | Frankrijk, Lesperon

Hoera "snipperdag" , even geen wekker vandaag. lekker hoor.
Vandaag alleen maar krachten opbouwen en moed verzamelen voor de pyreneeen. om 12 uur kan Rik haar fiets weer ophalen (wordt 3 uur) alle was weer gedaan en gedroogd. caravan weer helemaal doorgelucht. weer helemaal klaar voor de volgende etappe. vanavond lekker bbq-en als het weer goed blijft, en dan morgen naar de voet vd Roelandpas. is zo'n 100 km

• 29 Mei 2015 - 16:49

Chris:

Wat geweldig om weer jullie verslagen te lezen, en wat een respect verdienen jullie om deze toch te maken.
    En wat gaan jullie hard en dat terwijl jullie zo moeten klimmen in die bergen, ik doe het jullie niet na.
    Genieten jullie maar lekker van jullie dagje rust die hebben jullie meer da verdient. Succes verder met de tocht en veel plezier.

groetjes en knuffels Chris

• 29 Mei 2015 - 20:21

Monique Van Rixel:

Succes jongens straks in,op ,door en over de Pyreneeën!!!!!
    Ik kijk steeds weer uit naar jullie updates

• 30 Mei 2015 - 14:16

Marijke:

Erg leuk om jullie verslagen te lezen
    Wat gaan jullie goed, super hoor!
    Blijf het zo volhouden en nog veel succes.

• 30 Mei 2015 - 19:41

Ronald En Johanna:

Wat leuk om allemaal te lezen en wat goed dat jullie al zo ver zijn. Geniet lekker van jullie rustdag en dan met frisse moed de bergen in....op weg naar Spanje.
    Heel veel succes komende dagen. Zet 'em op en hou vol.
    We hebben veel bewondering voor jullie.

Enne...René en Renie....top dat jullie Rik, Helma en Paul zo goed verzorgen. Hoop dat na het 'dipje' van René jullie ook genieten van deze bijzondere tocht.
    Veel succes.

Groetjes Ronald & Johanna

• 31 Mei 2015 - 08:09

Hetty :

Toch fijn dat jullie ter ere van rene zijn verjaardag een bbq hebben gedaan..haha..

• 31 Mei 2015 - 20:16

Stephanie:

jeeeej!!!, goed bezig :-)

• 01 Juni 2015 - 20:21

Grada Coppola :

Lieve Rikkie even een knuffel van ons we denken aan jullie xxx

• 02 Juni 2015 - 18:28

Wendy Roodenburg:

Knap hoor! Veel bewondering voor jullie doorzetters. Succes zet hem op lieve groetjes van ons

• 02 Juni 2015 - 19:44

Henny Van Der Meer:

Wat een kanjers zijn jullie,zeg,de caravan weet niet wat hem overkomt.
    Wat jullie presteren,bravo.
    Geniet van de verhalen,groetjes henny

• 02 Juni 2015 - 21:08

Corina:

Hoi lieve pelgrims,
    Geweldig hoe jullie alles samen zo doen en de stemming zit er volgens mij ook nog steeds in!
    En mocht dat niet even het geval zijn: bellen blazen!!! Ik hoop dat jullie goed weer houden in de Pyreneeen, dat kan nog wel eens wisselend zijn. Lichte versnelling en....omhoog! Als Jacobus het op zn slippers kon, dan kunnen jullie het ook!! Rene en Renie: bedankt voor jullie goeie zorgen. Heel veel succes en veel genieten samen!! Gr. Corina