dag 20, 1/6/15 - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van DroomreisdeCompostella - WaarBenJij.nu dag 20, 1/6/15 - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van DroomreisdeCompostella - WaarBenJij.nu

dag 20, 1/6/15

Door: wij

03 Juni 2015 | Spanje, Puente la Reina

Ola, wel even wennen aan het Spaans (zal wel weer een paar dagen duren)
vandaag naar Puento la Reine . 70 km
Het prettige van een berg op, is dat je er ook weer af mag en dat dat een stuk sneller gaat..
Mooie stukken natuur vandaag, langs rotsen, watervallen en mooie vergezichten over de bergen. Later stuwmeer en tunneltje.
we zagen in de verte deze tunnel, en bedachten om er veilig doorheen te gaan. dus : licht aan, zonnebrillen af en gaan en goed aan het kant blijven ivm het drukke vrachtverkeer. Toen we echter bij de tunnel aankwamen en erin reden : de tunnel was misschien 20 m lang en niet donker en het einde was al in zicht. (maar ach, veiligheid staat voorop)
Zo'n 6 km voor Puente la Reine dronken we wat langs de kant vd weg en plots fietste Paul ons voorbij. Hij had ons niet in de gaten totdat hij de toeter van SRC hoorde, dit geluid herkende hij inmiddels.(handig zo'n toeter op de stuur !!)
We gingen stempelen in de auberge , de pelgrimsovernachtingsplaats bij de camping.

• 03 Juni 2015 - 21:01

Chris:

Wat een leuke dingen hebben jullie weer mee gemaakt en ik kan me heel goed in denken dat je blij bent om die bergen weer af te gaan. En zo zie je maar Helma die toeter hebben ze je dus niet voor niets gegeven!! Paul is te druk met fietsen en dank zij je toeter konden jullie weer samen verder.. hahahah
    Veel succes met je avontuur en iedereen is super TROTS op jullie en ook op Rene en Renie natuurlijk.

• 05 Juni 2015 - 13:14

Peter:

Heerlijk om te lezen hoe het jullie vergaat! En die toeter... nooit gedacht dat je die er echt op zou zetten :)

• 06 Juni 2015 - 18:19

Stephanie:

Doe maar voorzichtig inderdaad :-)
    Ik kijk nu een programma 'de weg naar santiago'. Dus ik denk aan jullie!
    Zet hem op!