Dag 29, 10/6/2015 - Reisverslag uit Cebreiro, Spanje van DroomreisdeCompostella - WaarBenJij.nu Dag 29, 10/6/2015 - Reisverslag uit Cebreiro, Spanje van DroomreisdeCompostella - WaarBenJij.nu

Dag 29, 10/6/2015

Door: wij

15 Juni 2015 | Spanje, Cebreiro

Vandaag, na een hele nacht onweer en regen toch pas om half 11 gestart. De planning is naar Cebreiro, 45 km .
We begonnen met ontbijt in de stromende regen, onder het afdakje van de camping van de waslijnen. Het was koud, nat en nodigde niet uit om te gaan fietsen, en na de klim van gister van 800 m stond vandaag weer een klim van 800 m te wachten....
Om half 11 werd het droog, toen konden we vertrekken.
Rene en Renie gingen naar Sarria (80 km verder) om daar de caravan voor 2 nachten te zetten . er was immers geen camping eerder en wij wisten niet hoever we zouden komen vandaag.
We kwamen tot Cebreiro een prachtig middeleeuws dorpje. We konden onze fietsen voor een nachtje laten staan bij een albergue. We hebben afgestempeld, in het kleine kerkje, waar de pater zelf nog stempeld
Rene en Renie kwamen ons ophalen, zodat we in Sarria konden slapen.
Paul fietste rechtstreeks door naar Sarria.